Tv4 anytime

Är mycket bra! Visst, det kostar 49 kronor i månaden, men då får man möjlighet att se typ ALLA program som tv4 har gjort och det är ingen reklam! Har haft det i två veckor nu och har hunnit uppdatera mig på flera serier som jag har velat se, men glömt bort tiden på. Jag har sett familjen annorlunda, spårlöst (ett av de bästa programmen, gråter varje gång), fuskbyggarna och drömmen om Italien. Nu väntar jag bara på nya avsnitt ;) HAHA

Idag blev det sen frukost, klockan blev närmare ett innan vi åt.. Haha, sen åkte vi och handlade lite, GALET mycket folk på Ica Maxi var det. Efter det blev det en promenad, känns att jag har power-walkat 4 gånger den här veckan, mina vader var typ helt döda idag! Efter promenaden blev det tvättstugan. Ska snart dit och hämta all ren tvätt och sen ska jag plocka fram vad jag ska ha för kläder imorgon. Blir ju tidig uppstigning imorgon eftersom jag börjar 8:30 vilket jag INTE är van med! Men men, ska försöka komma i säng i bra tid ikväll så jag har fått sova lite grann iaf.

Nej, nu blir det tvättstugan!

Puss

Kommentarer
Postat av: Madeilene

ja anytime har jag med.. skitbra ju :D tråkigt dock att de inte lägger ut allt de visar men det mesta iaf :D sveriges värsta bilförare in my heart haha! vill se första säsongen igen dock... haha

2010-04-03 @ 18:52:20
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0