Söndag 28/3 2010

Usch vad jag är trött! Glömde helt bort att klockan skulle ställas fram igår (kom dock på det vid 1-tiden och då var det redan försent att komma i säng tidigt.) Somnade väl vid fyra och så ringde klockan 10:30, vill inte sova för länge eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Skola 8:30 - 16:30, jag JUBLAR. Jag kommer att börja en ny kurs nu också: matematisk begreppsbildning. Känns som att det kommer bli jättesvårt, men jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Har inte läst matte sen 2:an på gymnasiet och det är ju ett par år sen nu. Well, bara jag lägger ner tid på det borde det ju gå någolunda bra iaf :)

Idag blir det en promenad och sen en tripp till Ica Maxi för att handla lite. Jag och Andreas slog på stort i veckan också, fixade varsitt icakort som är kopplat till samma konto (förut har vi bara haft mitt). Vuxenpoäng till oss, eller vadå? ;) Haha. Ikväll väntar också tvättstugan, inget jag direkt ser framemot men det måste ju också göras. Lär komma ihåg att även göra en matlåda så jag slipper svälta i skolan imorgon ;) Haha

Nej, nu kanske jag ska gå och väcka Andreas? Vi hörs och ses :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0