I skolan

Hej!

Nu sitter jag i skolan med några studiekamrater. Vi har rast nu, så tänkte kika in och skriva lite :) Idag har vi haft kursintro och gått en matematikpromenad som vi ska redovisa snart. Ibland känner jag att jag har koll på matten och ibland känner jag att jag inte alls hänger med. Men men, det löser sig nog snart :)

Vi börjar klockan 15 igen och enligt schemat ska vi sluta 16:30, men på våran lärare lät det som att det skulle bli tidigare, tjoho :D

Idag blir det ingen promenad, känner att jag inte kommer att orka det faktiskt. Efter påsk har jag också tänkt att börja med en ny diet som heter "varannandags-metoden" varannan dag kommer man att äta som vanligt och varannan dag kommer man äta soppor/dricka måltidsersättning. Jag hoppas att det kommer funka bra iaf :)

Senaste nytt från mig, nu ska jag och Sara gå och skriva ut lite "viktiga" papper ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0