Blogga? Jag?

Japp, nu är det dags att ta tag i det här igen!

Har äntligen börjat jobba nu, två veckor har jag hållt på och jag trivs som fisken i vattnet. Det är hur härligt som helst att få jobba istället för att sitta med näsan i böcker hela tiden. Har även bestämt mig för att läsa pedagogiskt arbete 2 i höst.. Har velat fram och tillbaka jättelänge, men jag kom fram till att jag vill bli färdig så snart som möjligt, så därför tänker jag inte dra ut på pluggtiden. Det här innebär att jag kommer få min examen nästa sommar :D Så jäävla skönt! Ett år till liksom, sen kan jag börja söka jobb som lärare, det är fint det :D

Bor hemma hos mamma och pappa nu också och allt flyter på bra. Jag har fått mitt gamla rum precis innanför dörren ungefär och det är precis lagomt åt mig. Mamma fixade med alla mina kläder igår, la in dem i lådor och i garderoben och tvättade det mesta, jag är inte alls bortskämd ;) Haha

Idag har jag och Amanda cyklat till ica i regnet.. Helt sjukt vad det blåste och vi blev blöta.. Haha, men vi ville ha en film och godis så vi trotsade vädret. Vi såg Ciao Bella, lite småtöntig fjortisfilm, men ändå helt okej. Nu är det strax dags för mat och sen vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt. Andreas umgås med Daniel idag, så jag är lite lonley.. HAHAHA

Alldeles nyss loggade jag även in för 10 000:e gången på Olas hemsida! Hängiven moderator kan man nog kalla mig.. ;) HAHA

Nej, jag återkommer ikväll eller imorgon, det beror på om andan faller på!

Puss

ps: om jag får lite kommentarer kommer jag blogga oftare.. ds.

Kommentarer
Postat av: Madeilene

ääntligen börjar du blogga igen ;)



sv: haha skönt att det inte är bara jag som tycker det (a) haha. Det är liksom nice att se att något händer för det känns som att man kommer gå flera månader till när inget händer haha.

2010-06-14 @ 12:30:27
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: haha jag insåg att jag har alla bilder på datorn så, de finns ju kvar. Och jag gick typ aldrig in, så jag kände då kan jag lika gärna ta bort kontot där. haha :P

2010-06-16 @ 08:40:06
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Emmelie

2010-06-16 @ 15:08:43
URL: http://emmjes.blogg.se/
Postat av: Kinga

Kör bara, Alex

2010-06-18 @ 15:12:25
Postat av: Madeilene

alex nu står det stilla igen hahaha

2010-06-21 @ 19:00:00
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0