Blogga var det ja...

Jag är nog den sämsta bloggerskan i hela världen!

Men men, får väl försöka ta nya tag nu :) Har börjat en ny kurs som heter vägar till skiftspråket som är väldigt intressant. Har inte varit så mycket i skolan nu på sista tiden, rätt skönt. Nästa gång jag ska dit är på måndag iaf, så det blir nog bra. Annars så blev det en tripp ner till Pernilla sista helgen i januari, då drog vi till Sala för att kolla på Ola, det var sjuuuuuuuuuuukt kul :D Äventyr is the shit liksom!

Nu ihelgen var Pernilla här, då drog vi till Sandviken och träffade Adam en sväng, mycket trevligt :D Sen har väl inte så mycket annat hänt, tagit det lugnt och umgåtts med Andreas bara :) Har haft ont i huvudet i två veckor nu också, börjar bli less på det. Jag hoppas det går över snart för sen är det dags att börja komma igång med träning. Har tänkt gå ut och gå typ 4 gånger i veckan och sen eventuellt något annat pass. Vi får se hur det känns helt enkelt.

Nu ska jag försöka blogga oftare! Kolla in min twitter annars: www.twitter.com/alexandra8787

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0