Dag 14 - våra resor

Oj... Beroende på hur man definierar resor så har jag gjort många. Om man ska räkna med alla resor runt om i Sverige så är det vääääääääääldigt många. I Europa är det betydligt färre och än har jag inte åkt utanför våran världsdel. Men jag vet att det kommer, jag har inte så värst bråttom.

Jag har iallafall varit på Kreta två gånger och en gång i Bulgarien. Kreta första gången var nog den härligaste. Då var jag 14 år och reste med hela familjen. Vi var borta i två veckor och tog det mest lugnt hela dagarna. Långa dagar vid poolen/havet och sen sköna middagar vid strandpromenaden. Vi var på ett ställe som heter Agia Pelagia, sjuukt nice var det! Träffade även en galet bra kompis där: Fanny hette hon och var ett år yngre än mig, så vi hängde hela tiden. Träffade massor av killar som vi var med och sådär. Det var verkligen en riktigt härlig semester!

Önskar jag hade lite bilder därifrån på datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0