Tisdag

Hej bloggen!

Idag har det varit en hel del fixande. Mailat min seminarieledare om att jag kommer vara borta första veckan, fått mail från min kordinator om att jag kommer få en ny praktikplats, reserverat kurslitteratur, veckohandlat, lagat mat, bokat tvätt-tid osv osv osv...
Måste börja skriva en pack-lista inför Sunny Beach också, kan vara bra att få med sig allt :D
Är lite rastlös nu, känner att jag har vant mig vid att jobba, vet inte riktigt vad jag ska göra när jag väl är hemma och alla sysslor är gjorda. Har precis rensat datorn lite iaf, det behövdes kan jag säga.
Imorgon ska jag baka hade jag tänkt: bullar och chokladrutor står på schemat, kanske blir något mera när jag ändå är igång, vi får se helt enkelt :D

Jaja, det var allt från mig för idag :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0