Fagersta

Japp, har precis kommit hit igen. Vi sover här inatt innan vi drar till Bulgarien imorgon.
Fick en kommentar av Kinga om att jag hade glömt att skriva, så jag kör väl igång nu igen med ett inlägg innan vi drar :D

Har inte gjort så mycket vettigt i veckan faktiskt: tagit det lugnt, packat, tittat på film, spelat playstation osv osv osv. Rätt skönt, men har samtidigt varit riktigt rastlös, märks verkligen att jag har vant mig vid att jobba. Nåväl, skolan börjar ju nu, men jag missar ju första veckan, skönt att få ett lite längre sommarlov :D Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, eftersom det inte har hänt någonting.. Haha, återkommer när det finns mer att skriva :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Kinga

Ha en trevlig resa, det blir väl mycket att berätta när ni är hemma igen. Kram

2010-08-30 @ 16:15:52
Postat av: Madeilene

välkommen hem haha.. hur var det i bulgarien?



sv: haha ja man köper verkligen en rullgardin för att släppa in mer ljus :G hahahahha nä fy... fattar inte varför det hela tiden är så mkt fel på deras varor :O

2010-09-08 @ 20:31:12
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: det är skönt som fan att bara lata sig :) hehe.. jag vill också utomlands men nu är det ingen ide att åka, bättre att vänta tills kevin är 3 år eller ngt så han minns :)



jag ser fram emot bilderna hehe

2010-09-09 @ 20:02:20
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0