Börja blogga?

Jo, men nu är det fan på tiden!

Har inte orkat under sommaren, har mest jobbat känns det som! En sväng till Moa på Gotland blev det dock, helt sönderbränd kom jag hem... Ola gav mig ett grattis som jag
Lite småresor för att träffa Ola har det ju också blivit, lika härligt som vanligt :D
Har haft det så himla bra på sommarjobbet, bästa arbetskamraterna och roliga arbetsuppgifter. Det var med en liten sorg i hjärtat som jag lämnade in mitt stämpelkort och gick ut genom dörren på Seco strax efter fyra i fredags.
Har även bokat en resa till Sunny Beach med Andreas :D 31:a augusti drar vi och kommer hem natten den 8:e september, fy fan vad härligt det kommer bli!!!!
Skolan startar nästa måndag så vi börjar med ledighet, kommer bli toppen :D

jaja, nu är jag väl hyfsat ifatt, får börja blogga varje dag från och med nu :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0