Tisdag!

Hej bloggen!

Är så himla trött idag med, så har inte orkat blogga. Igår somnade jag tidigt också, typ 22:30, det var skönt.
Skulle gått upp 7:30 imorse och pluggat, men var så trött så jag ställde om klockan till 8.30 istället.. Hehehe
Då gick jag upp och pluggade lite som jag inte orkade göra igår kväll, och såklart började allt strula. Det blev papperstrassel i skrivaren och massa annat. Jag hann dock i tid till seminariet iaf och fick bra respons på min novell och en del tips på vad jag kan ändra på, kändes bra. Sen blev det lunch, mysigt med nästan alla tjejerna i klassen :D Sen föreläsning, hade sjukaste huvudvärken då, men det gick väl inte lite grann ändå.. Haha

Sen hem och mest tagit det lugnt, försöker få bort den här jävla huvudvärken.

Jaja, nu vet ni hur min dag var :)

Kommentarer
Postat av: janni

Sv: Hahaha, eller hur xD Men jag undrar vem det är som ätit de :o

2009-09-18 @ 12:46:32
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: Viktoriae - En må bra blogg där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Trevlig kväll :)

2009-09-19 @ 22:41:30
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-20 @ 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0