Tisdag & onsdag

Jag har varit såå dålig på att uppdatera, så ska ta och dra de senaste dagarna lite snabbt!
i tisdags morse var jag så himla trött! Jag och Andreas hade bestämt oss för att äta en ordentlig frukost och därför gå upp klockan 7. Det gick inte så värst bra, tjugo i åtta masade vi oss upp och jag åt inte ens någon frukost.. Haha, det blir inte alltid som man tänkt sig ;)

Jag tog mig iväg till skolan iaf, studiegrupp först och det är så himla svårt och analysera dikter, men man kommer väl in i det någon gång. Våran nya seminarieledare var riktigt trevlig och bra, så förhoppningsvis springer de här veckorna iväg. Efter seminariet gjorde vi några extra uppgifter och vid 13 var vi klara, då stack jag hem, med en sjujävla huvudvärk, så jag tog det mest lugnt resten av dagen. Hände väl ingenting speciellt egentligen, kollade klart på arkiv x säsong 8 typ ;) hahah

Onsdag. Gick upp tidigt, typ 8, för att utnyttja hela dagen. Pluggade lite, kollade på SATC, spelade hereos ;) vid 17 tiden tog jag bussen in till stan, där jag efter en del om och men mötte Bella och vi gick till JC där försäljaren var övertrevlig/flörtig/charmig.. Jaa, vi hade svårt och bestämma vad han var xD hahaha efter dt gick vi och fikade, jag tog en daimtårta, den var otroligt god :D vi satt och snackade ett tag innan vi gick till Clas Ohlson där Bella köpte nya hörlurar och sen begav vi oss till gymmet. Vi hade tänkt gymma lite innan dansen, men det var så mycket folk så vi satt mest och snackade, men hann köra typ 10 minuter på en trampmaskin iaf. Dansen är svårare och jobbigare nu, men det kommer vara riktigt roligt när man väl kan koreografin iaf :D Riktigt svettig var jag efteråt, klunkade i mig 50 cl vatten på typ en minut xD

Sen tog jag bussen hem, duschade och kollade på ett arkiv X avsnitt innan jag slockande! Tar dagen idag i nästa inlägg ;)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0