You take me high up in the clouds and make me feel like I'm alive.

Gud, jag lever fortfarande på rockbjörnsruset. Det var så härligt att han verkligen fick en rockbjörn, efter alla år av väntan. Jag kommer tjata om det ett tag, för det var såå skönt!

Idag snöar det sönder här, jag som hade planerat en promenad. Om det inte lugnar ner sig så skippar jag faktiskt den, eventuellt går till affären och köper lite grönsaker. Idag ska jag plugga en del, eftersom jag inte hann tidigare i veckan på grund av att mina böcker kom så sent. Sen ska jag städa också, yeah och titta på körslaget, verkligen en intressant dag.

Gud vad skönt jag sov inatt förresten,typ 12 timmar. Så härligt att få ta igen sömnen, samtidigt som det är härligt att ha varit iväg och upplevt en massa grejer och sen bara däcka, det är verkligen såå härligt!

nej,nu ska jag fixa lite frukost tror jag :D

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

svar: jo jag hade på alla tror jag, men tog bara med halva typ för de va så långt :) va inte meningen o klippa bort dom i slutet :) men jag kan ladda upp när alla är med nu , elr så kan jag skicka den till dej på msn ([email protected]) om du vill ha den

2009-01-24 @ 18:26:11
URL: http://linnua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0