Top model

jag vet inte varför jag egentligen "plågar" mig själv med att titta på det där programmet. Alla ser ju ut som pinnar typ. Eller okej, inte alla kanske, men ibland när jag tittar på det så får jag faktiskt lite komplex. Jag känner mig tjock,fet och ful och tänker: "varför är inte jag lika smal som de?" Men sen tänker jag: "varför vill jag se ut sådär?, jag vill ju inte bli modell."
okej, jag är inte världens smalaste person, jag har lite problem med vikten, det vet jag. Det är därför jag ska börja träna dans och gå mera promenader, men mitt huvudmål är inte att gå ner i vikt, även om jag såklart vill vara typ 20 kilo lättare, mitt huvudmål är istället att må bättre. Att få känna mig pigg och att jag verkligen orkar göra saker, som att plugga och sånt där. Top model är ett roligt och intressant program, det gäller bara att inte börja tänka för mycket, för då kan man nog bli galen.
Jag gillar förresten säsong tio, att det var en "plus size" tjej som vann. Hur nu storlek 42 kan vara så mycket plus size, men men, det är bättre än inget!

Tacos nu, vi hörs senare :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0