Söndag

En sömnlös natt. Tror jag somnade omkring halv sex imorse. Vid sju gick Andreas upp, då var jag typ mörbultad. Vid tio masade jag mig iaf upp, mamma och pappa skulle komma på besök. Jag kunde ta det riktigt lugnt eftersom dom inte dök upp förns runt två. Då hade jag hunnit plocka undan lite, varit till affären och duschat. Nu har vi precis ätit lasange, det var mums och snart ska vi se VMfinalen i bandy. Sen blir det bil till lugnet där syrran spelar innebandy, smfinal i någon cup :)

Blir tidig kväll sen, jag är så galet trött och så ska jag till Svärdsjö imorgon, ska inte ha några lektioner då, blir nog på torsdag. Ska bli roligt att äntligen få hålla i en lektion, har inte vågat tidigare, men nu känner jag mig redo att göra det.

Hoppas ni har en nice söndag, vi hörs lite senare :D


(titta, jag lyckades skriva ett inlägg utan att det handlade om rockbjörnen)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: JAG ÄLSKAR ALBUMET! :D mycket bättre än förra! :D vissa är väl inte jättebra medan andra är det. haha men den är muy good ;)

2009-01-25 @ 19:14:54
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0