On my way

Ska bara byta om och sen ska jag ta bussen in till stan. Det är rätt segt och bo här, eftersom jag måste åka en timme innan dansen börjar. Längtar tills vi bor inne i stan så jag kan cykla till friskis och svettis, kommer vara så härligt. Eftersom jag kommer från en liten stad så är jag van med att man tar cykeln vart man än ska, i "större" städer så kan man ta bussen. I Fagersta går inte ens någon buss förbi där mina föräldrar bror, ni hör ju ;) haha
Just nu känner jag mig bara äckligt trött, typ som att jag skulle kunna somna på en gång. Men jag SKA och dansa, så är det bara. Blir nog bara den här veckan vi dansar på en onsdag, nästa vecka blir det nog måndag, var bättre tid då, 19:30 istället för 20:15 liksom.

Nej, dags att byta om. Undrar vad jag ska ha på mig? :O haha

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0