Nyårslöften


 Det här året ska jag:

- komma i form och gå ner rejält i vikt!
- inte vara så lättretad över småsaker
- äta nyttigare
- vara mer social
- försöka utforska falun mera
- klara av skolan
- ha bättre ordning hemma
- ha bättre ordning i skolan
- mysa mer med andreas
- spara alla tågbiljetter ( vill veta hur mycket tåg jag åker)

jag tror det där räcker, ser ändå ut att vara en skaplig lista ;) hahaha, men nu har jag fan i mig bestämt mig, så nu SKA det gå!



köpte sötaste handdukarna till oss innan jul :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

JA! Tillsammans ska vi fixa detta! Får styra upp ett bra "pepp"system så vi kan hjälpa varandra! <3

2009-01-04 @ 00:34:07
URL: http://fidelido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0