Mensvärk..

har legat med en värmekudde sen typ klockan fyra, har så fruktansvärt ont i magen!
Hängde aldrig med på innebandyn,kände mig alldeles för trött och sliten för det.
Har inte gjort så mycket mer idag, tittat på lite förhäxadavsnitt och försökt få min nya mobil att fungera, är massa som krånglar. Alla namn har blivit helt konstiga och bilderna får inte plats och massa annat xD hahaah,men det löser sig väl såsmåningom.

Nu blir det en liten portion korv och pommes strips, mums ;)

Hörs imorgon! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Madde

usch för mens -.- men värmekuddar då är en gåva från ovan haha.. jag insåg just att jag läre köpa en egen juh :O hahaha

2009-01-25 @ 23:03:58
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0