Måndag morgon!

Usch,jag vet inte vad det är med mig och sömn nuförtiden, men svårt och sova har jag. Det är alltid för varmt och fast jag är trött så går det liksom inte bara. Inatt låg jag och lyssnade på radio till och från och runt 2 började natalie på mix megapol ;D då blev jag glad,men eftersom den låten avger sån energi blev det typ ännu svårare och somna då.
Nåväl, nu är jag vaken iaf, och idag har jag inget skolarbete och göra, så jag ska faktiskt göra mig en kopp jordgubbsté (för halsen) och så ska jag krypa ner i sängen en stund till och titta på några förhäxadavsnitt. Det ska bli riktigt mysigt!


Måste försöka bli frisk, eftersom jag och Bella ska till friskis och svettis imorn och fixa gymkort och verkligen komma igång med träningen nu. Dansa på friskis på måndag och onsdag, dansa på dansaifalun på torsdag och gymma på friskis på fredagar blir nog programmet,ska bli rooligt, även om jag är sjukt otränad, men det är nog då det blir lättare att se resultat ;)

Senare kommer jag lägga in lite pluggtips här, så kika in då vettja! :)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, du skriver så många inlägg... så kommenterar inte alla... men något iaf :P

Hoppas att du blir frisk och kommer igång med träningen snart! Själv vägde och mätte jag mig för första gången imorse sedan nyår... så det var en rolig överraskning :)

Take care! Massa kärlek!

2009-01-12 @ 09:46:34
URL: http://fidelido.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hejsan:) Spana gärna in min blogg och missa inte min tävling där du kan vinna presentkort med 250 kr:)



2009-01-12 @ 12:33:18
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0