Lyckat Alex,verkligen lyckat!

De som känner mig vet säkert att jag inte är världens mest ordningssamma person. Jag och Andreas hade tänkt titta på Dagboken nu, så jääävla bra film alltså. Men vi hade ingen lust att titta på den via en bärbar dator så vi hade tänkt lägga över den till X-boxen, dock så jag JAG varit så slarvig att jag glömde den hemma i Fagersta.. Verkligen smart gjort.... INTE! nu får vi nog nöja oss med Arkiv X säsong 3 istället, det är ju inte dåligt, men jag såg framemot att se dagboken och mysa lite.

Imorgon blir det skolan som sagt och jag är ganska nervös eftersom jag inte känner människorna jag ska göra arbetet med. Nej det här får bli sista inlägget för ikväll, sov så gott alla läsare! :)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0