Lärare ska väl föregå med gott exempel?

Jag blir så fruktansvärt trött på det här. Som ni kanske vet så har jag haft problem med en oklarad kurs sen i våras. Jag har tjatat och tjatat på läraren, men inte fått uppgifter till hemtentan. Dock har jag klarat av ett grupparbete och ett examinerande seminarium, så det känns skönt. Men nu har läraren sagt till mig att jag kanske inte kommer kunna klara av den tentan nu, eftersom jag inte varit med på några seminarium, jag mailade dock henne redan i oktober/november för att eventuellt klara av hemtentan, men då fick jag inget besked om att jag skulle vara med på något seminarium.
Förra torsdagen sa hon att hon skulle maila mig och så skulle vi haft möte i tisdags, det kom aldrig något mail och jag har träffat henne sen dess men hon har inte sagt något om det. Jag vill inte behöva tjata när jag har gjort mitt bästa liksom :S väääldigt frustrerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0