Klar med det nödvändigaste..?

Japp, nu känner jag mig rätt så färdig för idag. Har skrivit 2 sidor i word (lite över 1000 ord), varit till Borlänge och lämnat in min dator på elgiganten, köpt en ny mus till Andreas bärbara dator och veckohandlat på Ica Maxi.
Alltså jag fullkomligt ÄLSKAR självscanning, kan vara en av de bästa uppfinningarna, lätt! Så skönt att scanna allt och lägga i påsar, gå fram till kassan och betala och sen gå därifrån utan att behöva plocka upp varorna igen. Visst, man får kontroller då och då, men det är ju mer sällan man får kontroller, så jaaa. Jag skulle dock ALDRIG komma på tanken att fuska med självscanning, jag är hederligheten själv när det gäller sånt där ;) Man stjäl inte från affärer, det är jag uppfostrad med, tack mamma och pappa för det!

Nu blir det nog fruktsallad och film,mys mys! Återkommer senare under eftermiddagen och kvällen :)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0