Det blir inte bättre..

Nu känner jag min sämre igen. Ont i huvudet och i halsen, jag som skulle gått ut med Bella ikväll, får lov och ställa in helt enkelt.. Måste bli frisk till måndag bara, då börjar nämligen nya terminen och nya kursen och med det nya vanor och rutiner vilket innebär morgonpromenad, nyttig frukost och en hel del plugg.
Har typ fixat ett riktigt skrivbord till mig nu också, har alltid suttit i soffan med min eller Andreas bärbara dator, men jag känner att jag får så ont i nacken av att luta mig framåt, så jag gjorde lite plats på skänken som vi har i hallen så jag kan sitta där när jag behöver skriva eller kolla på föreläsningar.
Åt frukost för typ en timme sen, fruktsallad blev det ;) haha,så hiiiimla gott!

Ikväll blir jag ensam ett tag då, Andreas har match mot Ungerns landslag och sen ska dom äta middag tillsammans. Jag skulle ju egentligen ut, men det blev inget som sagt, istället ska jag göra tacos och titta på lipstick jungle, missade det i måndags men det går i repris idag så :) Sen självklart körslaget och wallanderfilmen på tv4 plus, hinner säkert med flera förhäxadavsnitt också :)

Btw.. jag är så less på SJ,så fruktansvärt dyrt :O När man vill åka miljövänligt så kostar det en hel del pengar, dåååligt!
Buss är ofta billigare, men tar sån jääkla lång tid istället och är inte lika bekvämt..

nej,nu ska jag nog hoppa ner i sängen och titta på film igen :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: janni

Ja, men jag syftade verkligen inte på ditt och Andreas förhållande, för du har berättat för mig innan om hur ni har det och så. Men jag läste en artikel innan om en tjej vars pojkvän inte alls gillade hur hon betedde sig och hon faila helt i skolan. Det var det jag basera min text på. Så de va inget mot dig, det skaru inte tro.

2009-01-17 @ 20:31:11
URL: http://jannif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0