Torsdag!

Hej och god förmiddag :D

Idag sov jag länge, typ halv tio. Riktigt skönt var det. Mina sovvanor har förresten blivit mycket bättre! Jag vaknar inte alls om nätterna längre, utan kanske en gång på morgonen bara, så det känns underbart :D
Idag ska jag till skolan för att ha redovisning mellan 14 och 15. Dock ska jag till biblioteket innan och skriva ihop min redovisning, något jag inte gjort än ;) haha. Men jag hinner ju, är ett par timmar tills vi börjar så :) Ska göra en jämförelse mellan Medea och en pjäs som heter Romeos Julia och titta på hur kvinnans roll beskrivs. Medea är skriven av en manlig författare under antiken och Romes Julia är skriven av en kvinnlig författare i slutet av 1800 - talet. Kan nog bli riktigt intressant.

Annars har jag äckligt ont i nacken idag :O måste ha sovit på något konstigt sätt eller nåt. Nåja, eftersom det inte är så lång dag idag så kan jag stå ut. Efter jag har slutat blir det en promenad ner till stan för att lämna tillbaka några böcker på biblioteket och sen hem och göra tacopaj. Andreas och jag ska äta "avskedsmiddag" ;) Han åker till Fagersta imorgon och till Österrike på lördag för att åka skidor/snowboard med sin pappa en hel vecka :D Hoppas dom får det så roligt. Jessan kommer till mig på lördag och eventuellt Pernilla någon natt också. På onsdag åker Jessan hem och då kommer min lillasyster Amanda ett par dagar :D ska bli rooligt :D

Nej, nu börjar det bli dags för frukost känner jag, vaniljfil med frosties, ett ägg och två kiwis, det är muuums! :D

Puss och kram!


en bild, för att göra inlägget roligare ;)


Moa, jag, Pernilla, janni och Emelie på sommarkrysset 17/5 :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-19 @ 16:02:52
Postat av: Madde

ja jag tänkte inte på att fråga runt om böcker.. jag hade lite bråttom hhahaa men nästa gång ;)

2009-02-19 @ 16:03:23
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0