Skolstart!

Det var riktigt skönt att börja skolan på riktigt idag. Känner två tjejer sen förra terminen och sen var det 5 tjejer till, 8 stycken totalt är vi alltså som läser på campus, resten (vet inte hur många) läser på distans.
Först blev det intro av fronter (plattformen vi använder) och sånt, som man redan kan som trogen student ;) haha!
Sen föreläsning om retorikens grunder och sånt, var väldigt glad att jag redan läst litteraturen så jag hängde med väldigt bra, skönt skönt :) Slutade 12, snackade lite med Sara i min klass innan Andreas kom och hämtade mig. Lunch då och nu sitter jag och försöker välja ut en insändare jag ska ta med mig imorgon och läsa upp högt för klassen. Tror jag har hittat en iaf, ska träna att läsa igenom den ett antal gånger, så det sitter bra tills imorgon.

Ska snart traska iväg till affären och hämta ett bokpaket iaf och sen får vi se om det blir någon längre promenad ikväll, jag har inte direkt lust och ge mig ut i hällregnet, men vi får se helt enkelt :D

Kommentarer
Postat av: Erica

fronter använder vi också , det är fan sämst :P.

2009-08-26 @ 13:50:29
URL: http://peattersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0