Dag 11 - min personlighet

Oj, vad svårt. Jag vet inte vart jag ska börja.
Men jag tycker att jag för det mesta är en glad person. Det är den sidan jag vill visa upp åtminstone. Det är klart att jag inte har bra dagar jämt heller och då blir jag ofta insluten i mig själv och svår att få kontakt med.
Ibland har jag även kort stubin och kan bli väldigt arg. Något jag jobbar med och känner att det har blivit bättre sen jag bestämde mig för att bli lärare, det gäller att ha tålamod emellanåt.
Jag tycker jag är väldigt omtänksam och försöker ibland sätta andra människors behov framför mina egna, vilket inte är så smart i alla lägen.
Jag har lätt att överanalysera saker och det gör att jag kan bli väldigt deppad emellanåt.

Känns som jag fått med det mesta nu faktiskt :)




En glad Alex ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0