Dag 03 - mina föräldrar

Mina föräldrar heter Anders och Annika och är bland de bästa människor jag vet.
Nu ska jag inte ge sken över att vi inte har problem i våran relation, för det har vi. Ibland bråkar vi: som vilken annan familj som helst. Dock går det över ungefär lika fort som det kommit.
Jag vet att dem finns där för att stötta mig när jag helst behöver det, men också att jag är vuxen och ska klara mig själv. Det här gör att dem inte erbjuder sig att göra saker åt mig hela tiden, något jag verkligen uppskattar: för jag är faktiskt "stor" och vill ta beslut utan att blanda in mamma och pappa. Självklart ringer jag alltid när jag behöver råd eller när jag bara känner att det är dags att få stöd när något känns jobbigt.
Vi har alltid jätteroligt tillsammans och vi skrattar åt det allra mesta.

Mina föräldrar är det bästa som finns och jag skulle aldrig klara mig utan dem! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0