Skrivportföljen är klar!

Japp, äntligen är den klar! Så skönt :D Imorgon ska jag lämna in den iaf, så det känns bra.
Ska börja blogga mer ordentligt nu hade jag tänkt :)

Idag har jag inte gjort så mycket, pluggat, tittat på tv (idol reprisen, heja Erik Grönwall!) och gjort en ananaspaj :D Andreas är utomlands med sin familj i en vecka, så jag bor ensam förtillfället.. Lite ovant och läskigt, men samtidigt lite skönt också.

Imorgon blir det introduktion på den nya kursen "språkstruktur" heter den. Känns som den kan bli väldigt svår, eftersom det enbart är om grammatik som avslutas med en salstenta. Men men, man får jobba hårt så går det säkert superbra!


Olas reklamfilm för eniro! Vad tycker ni om den?
Jag ÄLSKAR den iaf, blir så himla peppad för alla nya äventyr när jag ser den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0