Måndag!

Hej bloggen!

Orkade inte blogga imorse innan jag stack iväg på praktiken, sov nämligen sjukt dåligt inatt, mindre kul! Nu är jag hemma iaf, efter en helt fantastisk dag på min nya praktikplats. Det kändes hur bra som helst, även om det är massvis med intryck nu som måste smältas. Det bara snurrar i mitt huvud förtillfället, men det går nog över snart :)

Har gjort en hel massa saker idag och bland annat förstått hur mycket matte man glömmer bort! Herregud, ett par tal i barnens böcker fattade jag inte, där ser man hur mycket man använder matte i vardagen.. Haha, tur att jag ska läsa matteinlärning nästa höst iaf! Den skönaste kommentaren idag var nog när några killar jämförde och försökte visa för varandra vart dem hade fått finnar.. Haha, undrar vad de kommer tänka om typ två år när de verkligen inte vill ha de där finnarna längre. 

Trivs jättebra med min nya handledare också, han känns toppen! Tydligen så bor hans farmor på våningen ovanför mig och Andreas, världen är bra liten! 

Har även pluggat en stund på eftermiddagen, har lite kvar att göra, men det hinner jag faktiskt sen eller imorgon, för just nu är jag alldeles för trött i huvudet. Ska lägga mig och vila en stund hade jag tänkt.

Hörs sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0