Japp, nu gjorde jag det igen..

Glömde bort bloggen alltså, haha, jag är såå lyckad!

Men det som hänt sen sist är väl sommarkrysset, det var fett ägt :D Vi hade nämligen reserverade platser, så vi gled in där vid artistingången och sen åkte vi karuseller all day typ :D Så jävla nice var det, blev insane igen, den var MYCKET värre den här gången... Sen åkte vi katapulten också, hemsk jävla karusell, ALDRIG att jag åker den igen. Fy fan. Sen Ola på scen, han såg oss inte när han soundcheckade först, utan vi fick sitta och vinka som idioter innan han till slut såg oss. HAHA, då tittade han fram bakom Peter Johansson, vinkade glatt och pekade på min filt (diggiloo) och typ garvade och himlade med ögonen.. Haha, vadå att jag gillar saker som är gratis? ;) Eller aa, biljetten till diggiloo kostade väl 510 spänn, men iaf. Sjukt kul dag med alla tjejer som var där iaf och så träffade vi Ola en snabbis efteråt, BÄSTA kramen! Haha, typ aslång och hård, kändes som jag skulle kvävas typ.. HAHA, och han fick en grej av oss, vi hade nämligen gjort ett pussel av en bild, kan visa nedanför!

Sen har det inte hänt så mycket mer kul, skola och plugg har dagarna mest bestått av. Håller på med en novell just nu, som jag är sjukt nöjd med hitills :D Har fått en ny praktikplats också, på Hälsinggårdsskolan, typ 3,5 km härifrån, jag gillar som faaaaaaaan :D

Jaja, nu är jag ganska i fas med bloggen igen, känns nice :D

PUSS


Pusselbilden, vi är charmigast ;)


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv : åååh tack :) jag gillade dem mkt iaf hehe



hah sommarkrysset var niiice :D

2009-09-10 @ 19:20:50
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0