Hej bloggen!

Here I am ;) haha, har haft lite och göra, därför jag inte bloggat :D
I torsdags var det skolan typ hela dagen, i fredags åkte jag ner till min vän Janni i Malmö, i lördags var vi på rix fm festival i Lund, gick upp gaalet tidigt, klockan 5 för att vara exakt :O HAHA, hade sjukt kul med alla tjejerna under dagen, vi lekte och hade oss :D Rix var galet äg! Fy fan vad kul det var, helt slut efteråt. Vi hängde kvar i Lund sen ett bra tag på kvällen, träffade lite roliga människor och sånt :) I söndags var det kalas för Jannis bror och sen var vi på stan en sväng, gick runt massor och drack chai-latte, myycket mysigt :D I måndags åkte jag hem, x2000 till sthlm, så jäävla nice! Var död hela dagen efter en intensiv helg, men vi hade så jäävla roligt :D Träffade dock inte Ola, men jag får väl överleva.. ;) Haha
Igår blev det en heldag med Bella, shoppning, lunch på stan, film och sånt, myys :D
Idag har jag pluggat en del, försöker skriva ett hyllningstal till mig själv, sjuuukt svårt!

Nu är jag väl i fas med bloggandet igen, inte det mest utförliga inlägget, men jag ska bättra mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0