Alexandra <3 Olafamiljen och körslaget


3:e oktober <3 Premiär. Viva la vida


Fotbollslaget! <3 3:e oktober


10:e oktober. New york, New york. Fan vad många vi var :O


17:e oktober. Natalie! Men gruppbilder är vi inte så jävla bra på!
Det här är den enda man ser mitt huvud på... HAHA


Fotbollslag as usual!


24e oktober. Angels och it's raining men firades med alkoholfri champange!


Ola hade LITE problem med att öppna champangen.. HAHA



Gruppfoto! Vi gjorde bästa uppställningen ever, men när vi stod där
insåg vi att vi inte hade någon fotograf! HAHA, sjukt kul.


Jag, Ola och Emma. Olas kortisar... HAHA, och Ola har nog druckit lite
för mycket alkoholfri champange.


7e november. When you say nothing at all och leende guldbruna ögon.
Muntert gruppfoto känner jag.. HAHA, men vi bjuder på den ändå.
Jag och Emma kör Spice Girls posen!


Sophie, Moa, Ola och jag. Ola trycker ner mig så jag ser kortare ut än vanligt.
Haha, men men, det är väl också fint.


Moa, Emma, Ola, jag och Yoyyo.. Haha, ganska konstig bild om jag får säga min åsikt.


14:e november. Final. All by my self, it's raining men, caruso och humlans flykt.
Pernilla, jag och Ola gör "knasbollsminen" men Moa vägrar.
Ola pressar ÅTERIGEN ner oss. Förstår inte varför.


En glad bild också. HAHA, eller jaa, Ola är iaf glad! HAHA

Tack alla fina och fantastiska människor för 6 veckor i körslagetstudion. Det har varit helt jäkla amazing och jag är så glad att jag har lärt känna er tjejer! KÄRLEK <3


Kommentarer
Postat av: janni

<3 på dom flesta

(dock inte alla MOHAHA)

2009-11-19 @ 13:02:19
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: Martina

<3<3<3

2009-11-24 @ 08:40:53
URL: http://heavenisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0