Utmanad!

Utmaning

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar. Jag blev utmanad av Sofia

♥ Jag är väldigt bekväm av mig.
♥ Jag älskar att ha massa levande ljus tända hemma.
♥ Jag är rätt bra på att skjuta upp saker till morgondagen.
♥ Jag och Andreas har varit tillsammans i över 6 år nu.
♥ Jag älskar sex and the city.
♥ Jag  är skapligt morgontrött.
♥ Jag har blivit bättre på att motionera på sista tiden.
♥ Jag sminkar mig nästan aldrig.

Jag utmanar dessa personer:

Moa
Pernilla

Deniesé
Madde


Kommer inte på flera personer, så det där får duga ;D

Kommentarer
Postat av: madde

jag gör denna på momangen xD

2009-04-13 @ 19:12:08
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0