Seeeg!

Japp, så känner jag mig. Heelt seg i huvudet, känns ungefär som feber och så har rätt ont i huvudet mest hela tiden, därför det inte blev något bloggat igår. Var till Borlänge för att hämta min dator igår och det gick ju bra. Den funkade i FYRA timmar, sen la den av, riktigt bra jobb elgiganten. Så nu måste jag åka tillbaka dit för att lämna in den IGEN, snacka om irriterande. Igår blev det kebab också, orkade verkligen inte laga mat.. Dåligt I know, men ska bli bättre vanor den här veckan!

Idag gick jag upp redan vid åtta, kollade på massa SATC avsnitt, åt frukost, plockade undan lite och tog hand om tvätten. har pluggat också, och ska ta nya tag lite senare under dagen. Ikväll blir det tacos, mums, kan nog vara min favoriträtt :D

Nu kollar jag på skönheten och odjuret, underbar film det där, fast det är ju ALLA disneyfilmer ;) Känner inte direkt att jag kommer någon vart med det här inlägget, men ändå xD hahaha

Hörs nog senare, Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Jag har en ny bdb, starblind heter jag där. Du kan ju lägga till mig eftersom jag inte kom in på din. :)

2009-03-10 @ 19:07:50
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Tobias

haha okej :D jo det har du rätt i ;D

2009-03-12 @ 20:05:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0