Måndag.

Har varit en härlig dag tycker jag :)

Vaknade runt halv nio och bestämde mig för att gå upp då. Satt vid datorn en stund innan antm reprisen började, då gjorde jag frukost, havregrynsgröt med äppelmos och två kiwi och så kollade jag på det. Har ju sett alla säsonger redan, men nu när de går i repris så kan jag inte motstå att titta. När det var slut plockade jag undan lite och sen hoppade jag på bussen mot stan och friskis och svettis. Trodde det skulle vara aerobics 45 minuter, men hon var tydligen sjuk så det blev medelgympa istället. Var sjuuuuuukt jobbigt! Jag stack när det blev dags för nedvarvning så jag skulle hinna med bussen hem. Hemma så cyklade jag en liten stund på träningscykeln vi har och sen gjorde jag lunch, nudlar och sallad, muums! Sen blev det dusch och så har jag suttit en bra stund på arbetsförmedlingens hemsida och registrerat ett cv och så. Imorgon ska jag börja söka jobb på allvar, måste ju ha pengar över sommaren liksom. Ringde även till mina tjejer på Seco och pratade lite, ska dit och hälsa på runt påsk har jag bestämt!

Runt fyra ska jag kolla på antm, imorse var det ju repris från i fredags, så nu är jag i fas igen ;) hahhaa! Återkommer nog lite senare :D

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0