Lördag

Tjena!

Hoppas allt är bra med alla som läser, idag är det lördag och jag är riktigt trött! Somnade väl vid 3 nån gång, vaknade första gången vid 8 med ett rejält halsont.. Mindre bra! Vid 10 tiden släpade jag mig upp iaf, efter en konstig dröm om att Ola skulle släppa sitt första album given to fly på svenska xD haha
Sen dess har jag inte gjort så mycket, mest kollat runt lite överallt och hittade ett klipp på youtube som jag verkligen älskar, länkar det i slutet av inlägget.

Idag blir det att tvätta, klockan 13-17 har vi tvättstuga idag. Under den tiden ska även en promenad till ÖB hinnas eftersom vi bara har tvättmedel till en omgång. Ikväll blir det givetvis melodifestivalen också, är jättesvårt och tippa vilka som går vidare ju, många bra låtar.

Nu ska jag väcka Andreas och sen blir det frukost :)


Kommentarer
Postat av: Madde

svar: haha nu minns du den nog ;) ahha



hur ska vi göra nu? har vi bestämt datuum? haha elle ska vi besegra ugglan?



kanske vi ska lägga mello på dagen? ugglor sover då ;) ahahhhahhahhaa

2009-03-07 @ 21:50:25
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: bam bam

asså haha där dog jag !! Fast jag ska inte mobba dalmål för det är inte allt för stor skillnad mellan det och fagersta mål.

2009-03-07 @ 23:40:42
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: ina-bina

De kostar 90:- styck för en bricka (+20:- för extra tillkommande bricka) :)



Fast just nu är de slut, men jag hoppas att de kommer in på lager jättesnart igen! Men håll utkik :)

2009-03-08 @ 22:38:46
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0