Fagersta = hemma!

Japp, hur JÄVLIG man än ibland tycker att den här stan är, så kommer det ju alltid att vara hemma. Vet inte riktigt vart jag ska börja blogga egentligen, var ju så himla längesen jag skrev nåt. Men jag och Pernilla hamnade iaf på melodifestivalens efterfest i lördags av någon anledning ;) hahaha, trevligt trevligt, träffade världens bästa Ola iaf :D

Är som sagt i Fagersta just nu, kom igår. Andréa och Tobbe hämtade upp mig i Falun igår och sen blev det bil hem, skönt att slippa tåg. Framme i Fagersta pratade vi med mamma en del, sen åt vi, kollade lite på tv och så tänkte jag och Andréa sticka till gymmet, men när vi kom dit så var det stängt, lite småirriterande faktiskt, men men, hem och göra lite situps, armhävningar osv. Kollade på så ska det låta samtidigt, fy fan vad Måns är duktig, riktigt bra! och inte är han ful heller.. Fattar varför jag gillade honom mer i idol än Ola... ;) hahahaha

Runt 21 tiden fick vi något ryck om att vi skulle dra till Gävle eftersom min kusin Fredriks band spelade på en klubb där. Vi råkade dock åka fel gaaanska rejält först, men till slut kom vi fram och vi hade bara missat tre låtar av sju, så det fick väl duga helt enkelt. Var väl inte direkt på världens mysigaste klubb, hahhaa, men det var trevligt ändå! Stod ju på gästlistan, så vi slapp betala in oss, och det är ju alltid trevligt :D Snackade med Fredrik ett tag sen också, han är bra han :D

Efter det blev det Max och sen åkte vi hem. Var hemma runt halv tre och då blev det sängen.

Vaknade vid 9:40 imorse, då bar det iväg till Smedjebacken, Andréa skulle hitta tyg till sin balklänning. Jag och mamma gick ner på byn där och handlade lite, fick en del kommentarer av alla alkisar där, hahaha, det var ju... kul ;)

Sen hem, fika hos mormor och nu väntar vi på att farmor och farfar ska komma hit och äta :) Riktigt mysig helg än så länge iaf :D

Ska bli bättre på att använda bloggen, I promise!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0