Yes :D

Jag hade tur! Min skolbok kom idag och den andra hemliga grejen :D Härligt värre måste jag säga!
Visar var den hemliga grejen är om några dagar. Boken jag beställde såg jäävligt tråkig ut, men delar man upp den och ger sig själv små belöningar emellanåt så brukar det gå bra.
Jag pluggar just nu lite om buddhismen. Inte det roligaste eller mest intressanta kanske, men eftersom jag inte fick något sommarjobb så valde jag att plugga istället. Man måste ju få pengar någonstans ifrån.

Nu har jag packat färdigt också, blev en heeel del. En stor rullväska full med grejer, en påse med skor, en påse med min älskade kudde och två jackor, en handväska och sen datorväskan. Usch, bävar att släpa med mig allt överallt, men om det är något som är onödigt så dumpar jag det hemma hos mamma och pappa ;) Ska nog dit en natt den 5:e augusti också tror jag, så då kan jag hämta det.

Det är alldeles strax dags att ge sig ut på vägarna med Fagersta som mål, hoppas ni får en bra dag!

PUSS

Den vacka slussen en tidig sommarmorgon. Jag cyklade förbi där varje dag när jag jobbade/sommarjobbade på Seco.


Kommentarer
Postat av: janni

ååh vad najs att det hemliga kom.. jag antar att det är det jag tror det är?! :D

2009-07-24 @ 12:48:13
URL: http://glife.com/janni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0