Godmorgon!

Usch, jag är trött! Har fått en för konstig dygnsrytm, så jag somnade alldeles för sent inatt.
Sitter nu och mår illa som jag alltid gör när jag precis har vaknat, jobbigt är det.
Måste packa klart nu och vänta på posten, håll tummarna för att två saker är med den, två saker jag verkligen behöver till den kommande veckan!

Det verkar dock inte lösa sig med våra Diggiloobiljetter. Så jäkla typiskt alltså! Det är stor skillnad på att sitta på rad 19 och på rad 7, men just nu verkar det som vi blir tvugna att ta de gamla biljetterna.. Sorgligt men sant. Nåja, ska inte ge upp hoppet än, vi har tills på tisdag på oss innan vi helt måste bestämma hur vi ska göra.

Idag blir det Fagersta som sagt då. Ska träffa Sofia först en stund på eftermiddagen och sen till farmor och farfar :) Blir nog bra det :D Ska inte upp tidigt imorgon heller, ska till Pernilla runt 12:50, så det är nice!

Nu känns det som att det börjar bli dags för frukost.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tessan

sv: gör det ;) haha no problem!

2009-07-24 @ 11:29:58
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/
Postat av: Sabina anjert

har ni lagt ut biljetterna på tradera/blocket snäckan?

2009-07-24 @ 19:17:13
URL: http://sabinanjert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0