26/7 - 09

God förmiddag! Tänkte skriva godmorgon, men klockan säger att det är eftermiddag :)
Har precis vaknat efter en väldigt konstig natt, har knappt sovit, så det har varit jobbigt, är riktigt trött just nu.
Ska väl äta lite frukost snart och bara ta det lugnt innan mitt tåg går 14:48.
Fan vad roligt det ska bli, jag är taggad!
Önskar dock att jag var liiiiiiiiiiite piggare, men man kan tyvärr inte få allt :( Hahaha, jag överlever nog när jag vaknat till liv, just nu sitter jag mest och gäspar.

Hoppas ni får en bra dag!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Martina

Åhhh, tack så mycket! :D

Din är superfin också!

Jag visste inte att du hade blogg, hahaha, men nu ska jag spara den bland favoriter :*

2009-07-27 @ 12:29:13
URL: http://tusenstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0