Yes!

Min mobil fick för sig att gå sönder på nyårsdagen, det går inte att prata i den. Jag letade länge och väl efter mitt headset, för att se om det gick och prata i det, men jag kunde inte hitta det någonstans. Imorse kom jag dock på att Amanda (min lillasyster) hade lånat det av mig och nu testade jag att ha headsetet i och då funkar det att prata i telefon :D känns bra, för jag pratar oftast i headsetet ändå, så jag får se till att ha det i hela tiden så jag kan svara. :)

Nu ska jag läsa lite i sanningen om gömda och sen ska jag titta på film, tror det blir att se klart på 27 dresses, för typ 4:e gången på lika många månader, men den är ju såå bra! Dagboken sparar jag tills jag och Andreas är i Falun igen, så vi kan titta på den tillsammans ;)


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: jaa visst är han grym?! haha

2009-01-04 @ 19:33:21
URL: http://snurresprattochjag.blogg.se/
Postat av: camilla

den filmen är as bra :D tänkte bara säga det :D

2009-01-04 @ 22:46:46
URL: http://klokacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0