Varför känner man sig helt bortkommen

på ett nytt gym? Jag och Bella var som sagt till friskis idag och inhandlade varsitt kort, så man känner sig tvungen att gå dit ;) haha. Men iaf, vi kunde inte så mycket övningar, men vi cyklade och körde lite ben, sen var jag tvungen och sticka, jag och Andreas skulle veckohandla och så. Men jaa, han som jobbade där var lite halvotrevlig också tycker jag. Jag ska ta med mig Andreas dit på lördag iaf, så får han visa lite övningar jag kan göra och så blir det danspass där på onsdag iaf, där visar dom ju alla övningar innan ;) hahah

Firade med en pizza idag också (jaa,jag vet,inte bra!) men det var sista pizzan på länge nu, blev så glada över att pengarna kom ju ;D Nu har jag precis duschat, pluggade lite innan jag stack till gymmet, så det behöver jag inte göra mera idag. Imorgon ska jag googla lite om olika pjäser vi ska läsa tills på onsdag egentligen, men dom fanns inte på biblioteket och jag vill inte köpa ALLA dessa böcker. Det löser sig på nåt sätt ;) haha

nej,nu ska jag dra, blir nog och kolla lite på sagan om ringen tror jag ;D

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0