Vad är sant och vad är lögn?

Jag håller precis på och läser boken "Mia - sanningen om Gömda". Jag har alla böcker i serien gömda skriva av Liza Marklund och Maria Eriksson så därför ville jag läsa den här också. Och jag vet faktiskt inte vad jag ska tro.
Monika Antonsson avslöjar i boken ALLT om gömda, vilken stad det gäller och så vidare och sen påstår hon att det inte alls är Mia i boken som varit jagad utan det är hennes man, Anders i boken som är den som blivit jagad.
Monika Antonsson påstår vidare i en artikel från aftonbladet som jag läste förut att Liza Marklund har så många vänner i mediasverige och det är därför sanningen inte har avslöjats tidigare.. Men jag vet inte. Vem sitter och hittar på en sån historia och hävdar att den är sann? Men sen är frågan också, vem skriver en bok som hävdar att den INTE är sann..

Nej, jag är väldigt delad just nu, men jag har ca 250 sidor kvar, så jag hinner kanske bilda mig en uppfattning om läget när jag är klart. Men ni som läser min blogg och har läst dessa böcker, vad anser ni i fallet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0