Tisdag

Godmorgon! Idag är det tisdag, som säkert alla vet och jag ska köra en riktig pluggdag. Skriva 2-3 sidor i word är mitt mål. Blir även att åka till Ica Maxi sen för veckohandling och till SIBA för att köpa en ny datamus. Vi skippar Borlänge, eftersom vi båda har en hel del plugg att göra, får ta det någon annan dag istället. Imorgon ska jag tydligen till skolan och träffa min nya grupp som jag ska göra ett grupparbete med, som jag har kvar sen förra terminen, det ska bli intressant.

Nej,nu ska jag hopppa in i de olika pedagogiska världarna, tror jag börjar med lekpedagogiken. ;)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: mickis

Lycka till med pluggandet :)

2009-01-06 @ 14:22:45
URL: http://mickisdiary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0