Tack och godnatt.

Japp, det blir en tidig kväll idag, sovit dåligt hela veckan och så har Andreas match imorgon med samling klockan 10, så jag går också och lägger mig nu. Har kollat på let's dance och jag kan ärligt säga att jag inte vet vem jag hejar på egentligen. Läser ju Bellas blogg dagligen, men jaa, jag har lite svårt för henne "in person" hon låter ofta tillgjord och sådär. Men men, blir säkert bättre när man fått se dom dansa ännu en dans nästa fredag.

Imorgon blir det hemtenta skrivning,usch :S

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: emelie

Yes, jag är kvar på åland i sommar :P och du får självklart snylta sovplats :P nära och bra blir det då också ;)

2009-01-09 @ 22:10:18
URL: http://ruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0