Rockbjörnen!!!

Japp,idag är det dags för rockbjörnen,ska bli såå kul :D Mitt tåg avgår halv ett ungefär så jag är framme i sthlm typ kvart över tre. Då ska jag och Pernilla till vårat vandrarhem och fixa och dona lite innan vi bär av till Cirkus :D
Är egentligen galet trött nu, men det går säkert över snart. Måste packa lite också, lakan och sånt är ju mycket viktigt.
Åker hem aptidigt imorgon,Pernillas tåg går 5:59 och mitt 6:14, kommer vara måttligt pigg då, men samtidigt är det skönt att komma hem´tidigt :D

Ska plugga en del på tåget också,och in en sväng på biblioteket innan för att låna kung oidipus, hamlet och natten är dagens mor.

Nej,nu ska jag sätta fart med packning och att göra mig iordning, vi hörs imorgon :D

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0