Oväder..

Okej,kanske inte riktigt oväder idag, men snöat och blåst gjorde det när jag stod och väntade på bussen till skolan. Den kom typ en kvart sent och när den väl kom så åkte vi väldigt sakta, höll på att sladda i en backe också,lite läskigt.
Kom väldigt sent till hållplatsen kullen, så jag fick älga på för att hinna till Sjukan, alltså där vi skulle vara. Kom dit en minut innan vi började, så jag hann iaf.
Först hade vi intro i typ 5 minuter och sen skulle vi börja diskutera veckans tema. Våran seminarieledare menade alltså att vi skulle ha hunnit läst tre pjäser, sett en film och ett avsnitt ur en serie och läst i handboken om antikens litteratur, på EN DAG! Såklart var det ingen som hade hunnit det, så vi diskuterade ändå så gott det gick och det kändes både bra och intressant, jag är väldigt taggad!
Andreas kom och hämtade mig i skolan och då åkte vi till Ica maxi för att handla. Nu är det fullt i skafferiet,kylskåpet och frysen igen och det är så skönt tycker jag! Gjorde kycklingwok idag, med vitlöks creme-fraiche och thaisås och såklart en tallrik med grönsaker, det var riktigt mums!
Har väl inte hänt så mycket mera faktiskt, kollat lite på både förhäxad och arkiv x, väntar nu på top model :)
Imorgon blir det en morgonpromenad, en vana som ska skapas och bli verklighet typ varje dag, nu har jag verkligen bestämt mig.

Är väldigt sur på posten förresten, enligt kollinumret så har alla böcker jag och Andreas beställt legat i Örebro sen igår natt.. Är vääldigt irriterande, eftersom jag inte kan börja plugga utan dessa. Håller tummarna att de är framme i Falun imorgon, jag är ju trots allt laddad för att läsa och tänkte plugga på tåget ner till sthlm på torsdag, då det är dags för rockbjöööööööööörneeeeeeen :D

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0