Ojdå,är klockan så mycket?!

Klockan är visst redan två och jag skulle behöva sova faktiskt. Jag vill inte vända på dygnet för mycket, för när jag kommer tillbaka till Falun på måndag så vill jag inte behöva sova bort alla dagar, då jag har en del uppgifter jag måste göra. Usch, jag bävar för det, men jag har bestämt mig att jag ska ta mig igenom en svår vecka, så blir det lite lugnare sen. 
 
Har suttit och pratat med världens bästa Pernilla ett braa tag nu och samtalet inhöll det mesta, även en resa med gummibåt ;) hahaha men nu överväger jag som sagt sängen då,så jag är laddad för en ny dag med nya äventyr (?)

Puss och godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Deniesé

Svar om idolerna: Men då har ju skolan dragit igång med för ganska många så det kanske blir aningen mindre folk och de blir mindre stressig? Men ja har inte fått en ända pratstund med dem för att de är stressade 2 ggr nu. Men vem vet som sagt, de sjunger fortfarande bra :P

2009-01-04 @ 11:43:48
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0