Ny design!

Japp, som ni kanske märker så har jag fått en ny design av världens bästa Deniesé ! Känns mer som mig nu och sådär :)

Just nu sitter jag och väntar på Top model 11 :D har sett alla säsonger utom 10:an, men den går ju på eftermiddagarna nuförtiden så ska väl försöka hinna titta på den också. Idag gjorde jag och Andreas spagetti och köttfärssås efter mammas och pappas recept,det är riktigt mumsigt! Blev såklart sallad till och ett glas mjölk, det var riktigt riktigt mums! Till "lunch" blev det fruktsallad som var kvar från igår. Jag kom precis på att jag inte har någon matlåda tills imorgon och jag vet inte hur länge jag ska vara i skolan imorgon. Får koka lite vatten och ta med en påse varma koppen och en macka så jag får någonting i mig iaf.
Ska väl se om jag lyckas skriva lite till på hemtentan nu, när jag ändå bara sitter och väntar på tvprogram ;)

Varma koppen, perfekt för en lättlunch, har ni någon favoritsmak?


min favorit är citron kyckling med smak av dragon,den är mums!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0