Måndag

Kunde inte sova inatt heller! Förstår inte vad som är fel. Var trött heeela dagen och kvällen.
Jag och Andreas tittade på Arkiv X till typ 22, då det kändes som jag skulle somna framför tvn så då stängde vi av, men genast blev jag klarvaken och kunde inte sova. Ont i magen hade jag från och till också. Runt tolv slumrade jag väl till en stund, men vaknade runt halv två igen och låg vaken en stund och sen vaknade jag vid tre igen och låg vaken till halv fyra.
Meningen var ju att jag skulle åkt till Svärdsjö och varit på min praktik, men min väckarklocka ringde inte :S
Jag vaknade istället 7:25 med lite panik och skickade ett sms till min handledare som sa att det var okej och att jag kunde komma på torsdag istället, tack för det.

Jag gick och satte mig vid datorn och såg att jag hade fått ett mail från CSN och genast började hjärtat att bulta hårt i bröstet. Datorn segade såklart med inloggningen, men till slut fick jag fram beskedet där det stod att jag kommer få studiemedel den här terminen! Jag blev så glad, gick och slängde mig på Andreas som fortfarande låg i sängen och sov, men han vaknade ganska snabbt och vi jublade tillsammans! 

Sen gjorde jag iordning frukost, två limpmackor med ägg och ett glas vanilj/päron youghurt innan jag kröp ner i sängen igen för att titta lite på förhäxad. Jag råkade visst somna också och vaknade för typ 20 minuter sen. Har även ringt Seco sen jag vaknade och kollat om det blev rätt på lönespecen. jag jobbade nämligen 40 timmar när jag jobbade, men fick bara betalt för 32. Anledningen var att jag jobbade EN dag i januari så den kommer jag få i februari. Haha, det blir ganska lite då, men jag klagar inte, jag är glad att jag har fått jobba liksom.

Nu ska jag styra upp lite plugg, sen blir det lunch och ännu mera plugg, innan det blir storhandling och sen ska jag och Bella göra våran debut på Friskis och Svettis ;) hahaha

Hoppas alla har en trevlig måndag!

Puss och kram! 

Kommentarer
Postat av: janni

Du kanske är orolig för något som du inte vet vad det är. Eller något sånt. Köp en avslappningsskiva och lyssna på den när du ska sova. Brukar hjälpa :)

2009-01-26 @ 11:35:59
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: madde

åh va roligt :D grattis

2009-01-26 @ 20:43:24
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0