Lördag!

Hej hej!

Hoppas alla har en skön helg :) Det har iaf jag. Blev relativt sent inatt, jag och Andreas kollade på två arkiv X avsnitt,mysigt :D Blev dock väckt av grannarna ovanför, fattar inte vad dom håller på med, men väsnas kan dom.
Har väl inte gjort så mycket än, tittat på arkiv x och ätit frukost bara. Nu blir det en promenad på ca en halvtimme då vi ska gå förbi affären och inhandla lite till tacopajen ikväll, blir även en liten portion chokladpudding till efterrätt ;) Har räknat in den i mina kalorier för idag, så jag syndar faktiskt inte! :D
Har skaplig träningsvärk i ryggen idag, körde ju lite styrka igår på aerobicsen, men det är så skönt och känna att man lever! På måndag är det dans som gäller igen, ska bli roligt :D

Nej,nu ska jag tjata på Andreas om att vi ska gå strax.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0